Var e mina killar!!

Vad konstigt det känns när bara jag är hemma, helt ensam. K tog med sig M på fotbollsmöte och sedan skulle dom åka hem till hans mamma och pappa en sväng och hjälpa dom med något.
Idag har jag och M vart på öppna förskolan och det var trevligt som vanligt. Men det märks att sommaren närmar sig för det var dåligt med folk. Bara två onsdagar kvar nu innan sommaren och sedan får ju M inte gå på onsdagar mer för det är ju bara för barn under ett år. Med oss hade vi Camilla och Noah på vägenhem åt vi Indiskt till Lunch, gött!
Nu ska jag gå ut och lägga mig i hängmattan och läsa :-).
Ha en underbar kväll.
Kram!


Mina killar på stan i Lördags

Kommentarer
Postat av: erica

Ja på lagerhaus kanske? Det fanns ju nåt där iaf, vet inte om det var samma! Skönt att ha egentid, njut =) Inte ens en vecka kvar nu!!! Pöss

2008-05-28 @ 20:13:58
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0