Trött!!

Guuud vad jag är dålig på att uppdatera här. Har jobbat hela helgen och firat morsdag. Igår var det full rulle hela dagen  med två långpromenader, rensning av rabatter och grillning på kvällen. Maria var här och RAKADE av K:s hår!!!!!!! JAPP så e det. Var mycket starkt emot detta men det blev ganska bra måste jag säga.
Idag har jag jobbat 7.30-16.00 och sedan gick jag och hämtade M hemma hos farmor och farfar eftersom K började jobba kl 14. Sedan mötte vi upp min mamma och syster på stan där jag köpte mig en klänning till min systers student. Jag och Melvin åkte sedan med hem till dom och åt kvällsmat och här är vi nu....plutten har gått och lagt sig och snart kommer K hem och vi ska titta på dom desperata husfruarna. Guuuud vad jag är törstig, det bara dammar i min mun.
I morgon tror jag att jag och M ska ta en promenad ut till öppna förskolan. Det var ju ett tag sedan.
Åt föresten en himla god glass idag, Cornetto med citronsmak *mumma'.
Nu kommer K så hej för ikväll!!

Kommentarer
Postat av: erica

Den glassen är supergod!! Ja du är dålig på uppdatering haha =) jag har bloggat som en tok för omväxlingsskull! Hihi. Puss på dej

2008-05-27 @ 21:56:14
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0