Trött i armar och svid i ögonen.

Gud vad vår lille kille är ledsen där uppe det gör ont i mig men K är där uppe  redan måste lära mig att inte lägga mig i då känner jag. Han har vart riktigt snorig ikväll så det är nog det som spökar.
Idag har det vart en utedag igen (mycket skugga för mig om man säger det så). Jag har vart riktigt pigg i trädgården idag och plockat upp maskroser med svärfars fina maskrosupptagare :-) och trimmat bort en j*la massa kirskol (har inte en aning om hur det stavas ska jag säga men fula är dom i alla fall!!!) Därav dom trötta armarna och svidande ögonen.
Annars har vi gjort en liten mysig hörna i hallen där uppe åt M och burit ut hans säng dit på grund av att vi stör honom när vi ska lägga oss och läsa på kvällarna.
M är fortfarande ledsen så nu ska jag göra mitt!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Noah är också hängig. Han har dock fått feber och är jätte snorig. Första förkylningen här. Om det inte är de där tänderna som håller på och kommer fram. *hmmm*
Låter som ni har haft en mysig helg i solen. Bränder mig jag med i lördags, så idag var vi mest inne (dels för att Noah hade feber).
*kram kram*

2008-05-11 @ 21:17:28
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0