Talang 2008

Sitter här och tittar på Talang. Svenska folket skickade vidare Zara, snacka om lillgammal tjej. Jag tycker att barn som är det är lite scary måste jag säga.
Förkyldningsstatus = fortfarande snoriga både jag och plutten.
Idag har det vart en ganska händelselös dag här. När K åkte till jobbet kl 14.00 så gick jag och M ut och gick en sväng. Gick och handlade och hälsade på kolegorna på jobbet.

image61
Busen och Sara på jobbet. Kanske har en framtid i hemvården...

Ikväll har jag och M bara vart hemma och myst och busat tills han somnade. Elin och Samuel har vart här ikväll för att lämna 26 trasmattor som dom köpt på IKEA åt oss. Dom ska vi ha på golvet i brygghuset.
Nu sitter vi och tittar på Berg flyttar in hon är så jävla rolig!!! Nu börjar det igen.
Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0