Ny halvmulen dag!!

Solen tittar bara fram korta stunder. Vi har sovit bra idag. Gick upp när K gick upp vid halv sju och åt frukost men sedan kröp vi ner igen och sov till nio :-). Nu har M ätit mellis så jag tror att vi ska ta oss en promenad.
Förkyldningsstatus = FORTFARANDE FÖRKYLDA!!!!!
Idag har jag tänkt att jag ska pyssla lite här hemma när K kommer hem vid tre bl.a. ska jag göra rent min lilla söta rostiga kamin och ställa in den och sedan kanske jag ska ta och börja med taket i M:s rum nu när det är innomhusväder för då kanske vi blir färdiga där inne innan den riktiga sommaren kommer (om det nu blir någon sådan i år vill säga).

Näpp nu ska vi klä på oss.
Hej så länge!

Lite kort från i Lördags:

image64
Lilla söta Flisan.

image67
Kusinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0