Nu vill jag sova!

Har just kommit hem från jobbet, satt mig i soffan, slängt upp fötterna på bordet och sörplat i mig en smoothie. NICE!
Ganska lugn kväll på jobbet men det har ändå rullat på hela tiden. Idag har vi tagit pottvänjandet  till en ny nivå då han gjorde nr2 :-), Hur sjukt är det att jag sitter här och skriver om kiss o bajs. Trodde jag inte innan jag fick barn men mycket kiss och bajs prat är det.

Blev en lååååång promenad med Erica förut så jag kommer somna som en stock. Ska bara ta en dusch först. Imorgon blir det jobb 18.30-21.20 igen annars får vi se.
Nu ska jag skutta in i duschen.
God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Gö natt!! Pussi

2008-05-21 @ 22:24:03
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0