Hej söndagskväll.

Har nästan inte vart hemma på hela helgen därav dåligt med bloggande och sedan kan jag inte fatta hur alla dessa småbarnsmammor vars bloggar jag är en stadig läsare utav hinner med. Kanske blir bättre när jag inte behöver "övervaka" M hela tiden. Just nu är han ju på g hela tiden och klättrar och har sig så då är det inte lätt att få ro i kroppen att sitta ner vid datorn. När jag väl sitter där så prioriterar jag att läsa andras bloggar framför att ägna mig åt min egen.
Just nu sitter jag framför datorn hemma hos mamma och pappa för M har somnat i soffan hos mamma. Men jag ska ta och börja i rätt ände av helgen.
Igår förmiddag passade jag på att städa lite hemma när K var på jobbet och M var på stan och fikade med mormor, morfar och morbror. Det är så skönt att få hålla på och pyssla helt ensam hemma. Sedan gick jag och M hem till K:s föräldrar (även han kom efter jobbet) för där var K:s bror och hans dotter Felicia på besök. Med sig hade dom även Uffe och Birgitta, Lizettes föräldrar. Stackars Lizette fick stanna hemma i Jönköping och jobba. Så där spenderade vi hela em och början av kvällen. Väl hemma slappade vi i soffan med pizza och film. Senaste Irene Huss filmen vad den nu hette. Den var ganska bra. Spelar ju inte i Becks liga men ändå.....

Idag har vi vart hemma på fm. och vid ett åkte jag och M med mamma, pappa och Andreas till Skara för att köpa säng till Adde. Lillebror ska ju nämligen flytta hemifrån nu. Där tog vi en fika på ett nytt cafe´ innan vi åkte hem. jag och M åkte med hem hit eftersom K ändå jobbar hela kvällen och här är vi nu......
Snart ska vi ta och åka hem och stoppa lillplutten i säng i stället.
Ha en fortsatt bra söndagskväll så får vi se vad veckan har och bjuda på sedan.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0