God morgon!!

Ligger fortfarande i sängen :-) min sovmorgon. Vikarieförmedlingen ringde nyss och frågade om jag kunde jobba ikväll,skönare än att dom hade ringt på morgonen ovh typ tyckt att jag skulle komma bums det är ju aldrig sköj och dessutom får jag ju jobba med lilla mammis.
Idag har vi så mycket att göra kl tio kommer mamma och hämtar mig för vi ska åka till stan och köpa födelsedagspresent till sofia som har namnsdag idag (firar henne idag för hon fyller år på julafton) Sen vid lunch ska vi åka och hälsa på henne och lille Vincent men jag får inte kramas *snyft* jäkla förkyldning. Vi hade tänkt att åka till Coop bygg också idag för dom har ju just öppnat här i stan. Hade ju tänkt att jag skulle städa idag med men det får la va då det blir jobb nu då.
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0