God morgon världen!!

Här ligger en trött mamma och en trött busunge på soffan. Skillnaden är att mamman vill sova mer men det vill inte bus!!! Tack gode gud för vakna med the voice säger jag bara.
Gårdagen spenderades som sagt i Örebro. Kristian träffade en läkare med sitt knä och jag och Melvin tog en mysig, solig promenad i stan. Sedan blev det shopping för hela slanten (nääää det var ganska dåligt och jag som var så sugen kom endast hem med ett linne) blev som vanligt mest kläder till plutten och småkrafs på Ikea. Kristian ska ju tillbaka för operation och då fundrar jag på om jag skulle försöka skaffa barnvakt och köra en riktig heldag. Dagen innan midsommarafton kanske skatten har kommit ,hmmmm.
Idag skiner solen ute, undrar vad vi ska hitta på idag tro. Kanske en promenad till öppna förskolan.
Nu tror jag att skrutt håller på att somna men nu är ju jag pigg ju!!!!
Undra om det är en liten kille som ligger här och bajsar.

Ha en underbar dag i solen!!!!

Kommentarer
Postat av: maria

tjoho tjejen
nu har ja läst din blogg det var ju kul särskilt när du har skrvit om mig o har mig på bild haha..kram på dig

2008-05-09 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0