God afton mina vänner!!

Har inte blivit nägot vidare skrivet här men jag skyller på det fina vädret. Datorn har helt enkelt inte vart på under några dar nu. Enda anledningen till att den är på nu är att K har vart ute och letat efter plattor till vår blivande uteplats :-).
Idag har det vart mycket på schemat. Jag tog en lång promenad ut till Ekudden där jag mötte upp grabbarna och resten av min familj där vi grillade korv i solen (och nu ser jag ut som en kräfta). Tog en promenad hem med syster yster. Väl hemma kom min bror hit och passade M så jag och K kunde börja städa i brygghuset. Kl 18.30 började jag jobba. Det blev tre ganska händelserika timmar. Det var typ blodbad i ett trapphus där en utav våra brukare bor, det måste vart någon som trillat och ambulansen hade vart där på em fick jag veta av en dam. Man får ju hoppas att det gått bra men mycket blod var det. Sedan fick vi finbesök utav ett gäng med brandmän då vi hade en man (modell större) på golvet och honom fick vi inte upp själva. Så kan det va.....
Nu ska jag gå och lägga mig men det blir nog svårt att sova med brännan.
Måste passa på att säga grattis till Stina och Klas som har fått en liten tjej. Hoppas att ni mår bra hela familjen!!

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle behöva hjälp
titta på mitt senaste inlägg.
vilken hårfärg tror du att jag kommer passa i?
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-10 @ 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0