Fötterna på bordet.

Är så trött i mina stackars fötter för vi har vandrat runt i skövde hela dagen. Blev en hel del handlat. Hittade äntligen väggampeln som jag har letat såååååå länge efter, Vi hade med oss K:s mamma idag. Vi åt god mat på Gräddhyllan och hade det trevligt. Försökte hitta några skor till M idag men vi hittade inte ett enda par som var bra, inte ens på stadium och heller inga Kavat skor i hans storlek. Det slutade med ett par skor på Maxi :-). Dom var la inte supersnygga men får duga. Hade i alla fall riktig sula. Många skor i hans storlek har inte det eftersom han är så lien men man kan ju inte lära sig gå utan skor med ordentlig sula.


M:s nya pjuck

Annars blev det kläder till K och M ett nytt parasoll, en liten inflyttningspresent till lillebror och present till Stinas lilla skrutta. Själv köpte jag nytt tyg till vår sänggavel och den här söta stenen till trappan.


Söt sten i porslin från Åhlens.


Den här söta medicinlådan hittade jag i en butik i skövde idag och den skullle jag vilja ha på hyllan uppe på lilla toaletten när det blir klart där uppe. Kommer från Dixie.

Ikväll har vi grillat hamburgare. Jag skulle kunna grilla varje dag på sommaren. Nu ska jag slå in paket och byta tyg på sänggaveln men efter det blir det sängen för mig för jag ska jobba 7.30-13.30 imorgon. Det blir en tråkig dag då jag slutar 13.30 och K jobbar 14.00-21.15 :-(. Aldrig kul.

Sov så gott inatt!!


Jag slappar i min fina rosa hängmatta igår kväll. Härligt med egentid ibland.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att det går bra att jobba idag. Stenen var jätte härlig. Verkligen du. =) De där burkarna är superhärliga. De finns ju även på Inreda.com. De har många olika varianter av den. =)

Hoppas att du får en härlig fredag, trots de dåliga tiderna. kram kram

2008-05-30 @ 08:33:34
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Erica

Heeej! Ja visst vet du det hoppas jag du gör måååånga gånger =) hihi. Jo det går bra, har fixat massa på datorn! Försäkring, adressändring, kollat facket och a-kassa... med mera! Vad gör ni ikväll då? Pössss

2008-05-30 @ 20:30:57
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0