Aj, aj, aj!!

Kristian kommer just innanför dörren. Ligger i soffan och tittar på sanningens ögonblick. Jag fattar inte att folk ställer upp i det. Vill man blotta sig så inför hela svenska folket????

Idag har vår lille kille blivit lite större på olika sätt, Han har kissat på pottan två gånger :-) gissa om vi blev förvånade. Vi hade bara tänkt att han skulle få börja få vänja sig vid att sitta på den men han passade på att göra sina behov också :-).
Det andra sättet var lite mindre skoj, Han har fått sin första fläskläpp :-(. Slog i läppen när han skulle klättra upp i sin lära gå vagn och det gjorde aj, aj, aj. Kan man inte bara låsa in dom i ett vadderat rum??? Det gör så ont i mig när han slår sig.
Nä nu ska jag titta färdigt på tv:n och ta mig en dusch och sedan blir det bok i sängen tror jag.

image63
     Melvin inviger pottan med gott resultat :-)                                                          

God natt och sov så gott!!

Kommentarer
Postat av: erica

ååh sötnosen!! Duktig kille att göra behoven oxå =) Puss å kram

2008-05-18 @ 22:25:06
Postat av: Camilla

Vad söt han är. Får bara ett STORT leende på munnen när jag ser den här bilden. Och det är riktigt bra att han gör sin behov också. =) *kram kram*

2008-05-19 @ 07:16:34
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: Josefin P

Gud va söt han e

2008-05-25 @ 18:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0