Trötta ben och bortsprugna damer.

Då har vi nått änden på den här dagen också, inte klokt vad dagarna går fort. Är trött i benen efter dagens promenad och alla trappor jag gått i på jobbet (inte en hiss idag, + till mig). En borttappad dam ikväll dock. Vi hoppas att hon åkt iväg med sin syster yster för hon var inte heller hemma men men ska försöka stänga av det nu. Natten tar ju över nu.
Fick i alla fall höra av en dam att jag ju va SÅÅÅÅ söt och det värmde ju med tanke på mitt smutsiga hår med utväxt och sunkarbetskläder. Ibland blir man bara så glad!!

Blidde ingen top model för mig idag då *snyft*.
Nu skickar jag en önskan om fint väder imorgon till högre makter då vi ska vara lediga hela lilla familjen. En morgonpromenad i sol skulle sitta fint efter min sovmorgon så klart :-). Min tur imorgon. Kan säkert inte sova i alla fall om jag känner mig själv rätt.
Nu ska jag gå in och snosa på plutten och krypa i säng.

God Natt!!

Grattis BOIS till segern!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0