Torsdag morgon och sovmorgon (inte)!!

Blidde ingen sovmorgon då jag vaknade lite innan sju och var pigg vilket i och för sig är bra men nu är jag trött och har ont i huvudet. Så, lite gnäll och nu går vi vidare. Jag hade ingen bra kontakt med högre makter i går när jag önskade sol men jag tror att jag har lyckats övertala K om en morgonpromenad, han tittade bara på mig som om jag inte var riktigt klok :-).

Idag ska vi träffa föräldragruppen på pärlan och ta vikt på BVC. Ska bli kul att se om han har gått upp så mycket som han gjort förra gången.
Nu sitter hela familjen och tittar på vakna med the voice. Ingår i morgonrutinen.
Nu är det dax för frulle tycker Kristian.

     
Mina morgonpigga killar (i alla fall en av dom)

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0