Tisdag!!

Då var det vardag igen då. Idag kom mamma och hämtade M på fm så vi kunde hålla på uppe på övervåningen. Jag målade hallen igen och målade hyllor till hallen. Sitter just nu och slappar i soffan med en däckad liten skrutt i knät. Är på lite dåligt humör känner jag då dom ringde från kortis och undrade om jag ville jobba där i sommar men jag har ju redan lovat att jag ska jobba i hemvården. Kunde dom inte vara ute lite tidigare. Skule ju hellre vara där i sommar än och slava runt på jobbet. Men men, sa att jag kunde jobba lite i sommar dom veckorna K har semester och jag ska vara mammaledig.

Idag har vi haft besök av Annika från BVC. Gjorde ett sådant där reaktionstest vad det nu heter och det var inget fel på den. Var den gladaste kille hon sett på länge sa hon :-). Hon ska bara veta.....

Ikväll ska vi hem till Maria för hon ska klippa K och han och M ska bada badkar. Så det blir inget Gossip girl för mig och Erica den här Tisdagen heller.

image49
Söta Maria och Melvin när vi var där och fikade för någon vecka sedan.

                                                                            
                                                                                   Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: josephine

Viiilken söt Melvin!! :) Hur gammal är han? Ha en mysig kväll!

2008-03-27 @ 21:26:07
Postat av: josephine

Viiilken söt Melvin!! :) Hur gammal är han? Ha en mysig kväll!

2008-03-27 @ 21:26:19
Postat av: josephine

Viiilken söt Melvin!! :) Hur gammal är han? Ha en mysig kväll!

2008-03-27 @ 21:26:31
Postat av: josephine

Haha Ojoj! Sorry!

2008-03-27 @ 21:27:06
Postat av: Jessica

Hihi!!
Han är åtta månader. Ha en bra kväll du också. Kram på dig

2008-03-27 @ 21:55:46
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0