Söndag!!

Då var den här arbetshelgen äntligen slut, kväll fredag, delad dag igår och en liten kortisdag idag till 11.00. Har inte gosat med min lille plutt sedan klockan 18.00 igår och nu är han med sin mormor och morfar och går tipspromenad. ÅÅÅÅÅÅ vad jag längtar efter att få kramas med honom.
I går var vi hemma hos mina föräldrar och åt smaskig middag på mina timmar. Det serverades köttfärslimpa med fetaost och soltorkade tomater, klyftpotatis och tsatziki. Mumma!!

Det var sååååå kallt när jag tog "Bettan" till jobbet imorse och dimmit som attan.


Mitt underbara transportmedel :-)
Tar sällan bilen om jag får skryta lite.

Idag blir det en relativet soft dag hemma tror jag. Ska ev träna  med mamma senare men jag vet inte om jag har lust soffan ropar högre :-).
Ikväll kommer nog Erica hit och tittar på Gossip girl med mig.
Ha en bra Söndag!!


M i min babysitter hemma hos mamma och pappa igår.

Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0