Söndag!!

Uppe med tuppen idag. Jag och M gick upp 7.30. Han åt välling, busade lite och somnade om inne hos K som fick sovmorgon idag. Jag passade på att vika tvätt och tvätta. Igår var det kalas. Fick smaskig paj och tårta. Ja ja det blev allt lite tårta för mig med, fy på mig!!
Idag blir det en soft söndag hemma, sååå skönt. Vi ska nog ta oss en promenad om en stund. Undrar vad tidningsrubrikerna säger idag efter Andra chansen igår Hi hi!! Tycker att det var rätt att Carola inte gick vidare för hon var så säker på att hon skulle gå vidare och det hatar jag. Men Ola skulle ju gått vidare istället för Sibel för hennes låt är såååå tråkig. Men bäst av alla låtar som kommer vara med i Melodifestivalen är absolut Charlotte Perrellis låt. Snacka om star!! Hon skulle mycket väl kunna ta hem hela skiten igen och då tycker jag inte ens om henne egentligen men jag får verkligen säga att hon fick till det den här gången, håller tummarna. BWO går också hem hos mig.
Ha en bra söndag!! Kram

Kommentarer
Postat av: The coatch ;)

Måste bara säga. Du pratade ju om naturgodis förut!
Jag tänker aldrig själv på naturgodis, det är inget som tillför mig så mkt. Och så ganska nyss kom sara upp och de hade köpt naturgodis när de var o handlade! Sånt där är otäckt! Det är inget dom brukar köpa heller.. =)

2008-03-09 @ 18:16:08
URL: http://frogsandprincess.blogg,se
Postat av: Jessica

Snacka om crazy...blev som tur var inget för mig.

2008-03-10 @ 08:52:17
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0