Slö!!

Så underbart soligt väder idag, man blir ju helt lycklig. Jag och Melvin tog en promenad till babysången förut där vi sjöng och dansade. Melvin strålade som solen själv, han älskar det. Sedan tog vi en skön promenad hem. Nu sitter/ligger vi i soffan och chillar. Har nyss tittat på Days :-).
Lyssnade på No U Hang Up med Shayne Ward på min Mp 3 förut, såååå skön låt. Det spritter i mig.
Nu ska jag snart baka tobleronemuffins, mumma. Ska bara softa med plutten en stund till.
I em/kväll ska vi umgås med Erica då K jobbar hela kvällen.
Ha en strålande dag!! Kram


Me love!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ikväll ska vi stråla ikapp!

2008-03-04 @ 15:19:31
URL: http://frogsandorincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0