Onsdag!

Ligger här på K:s sida utav sängen och läser bloggar med en liten buskille vid min sida som är helt bananas (jag som trodde att han var trött). Så snart jag har loggat ut härifrån ska jag ta mig en långpromenad i snön, helt ensam bara jag och min mp3. Det är sällan det händer. Antingen har man barnvagnen med sig eller annat promenadsällskap. Det ska bli skönt att gå helt ensam för en gång skull.

Igår hade vi en mysig kväll hemma hos Maria. Åt lasange och morotskaka. Sedan klippte hon K och han och M lånade badkaret medan jag och Maria softade i soffan. Tack för en trevlig kväll.

I dag ska jag jobba några timmar, 13.00-16.00 och 18.30-21.30 mystisk arbetstid. Vad gör man inte för lite extra pengar. Jobbar helgen också. På mina timmar ska jag måla det lilla som är kvar uppe i hallen så att mamma kan tapetsera i den lilla "kontorsdelen". Blir snyggt tror jag. Det ska bli så skönt att kunna ställa datorn någonstans för nu tycker jag mest att den är ivägen.
Nä nu ska jag klä mig varmt och pulsa iväg. (Nu har stollen somnat, var allt lite trött ändå)

Ha en bra dag!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0