Ny vecka, nya tag!!

Förlorade tävlingen den här veckan men är ganska nöjd ända om jag får säga det själv -0,6 på vågen och -1cm i midjan. Nu ger jag gärnet den här veckan så jag kan slå henne :-).
Idag har K semester så vi är hemma hela familjen förutom att jag ska jobba 18.30-21.30 ikväll.
Fick sovmorgon idag så jag sov till 8.10. Det var väldigt skönt. När vi har ätit frukost så ska jag åka iväg och träna.

Igår kväll hade vi finbesök av Erica. Vi såg på Gossip girl och åt Mozarellaburgare. Det var riktigt gott.
Nu kokar äggen.
Njut dagen mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Svar: Hahaha, det tycker du. Jo, de funkar allt på statt. Men det funkar även här hemma och Noah tystnar när han hör/ ser musikvideon. =) Skönt det! Hoppas att du har haft en toppen dag. Och du har ju varit duktig och tränat. Själv ska jag ta mig en promenad imorgon och kanske göra lite styrkeövningar här hemma. =) *kram kram*

2008-03-17 @ 20:21:55
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0