My assss!!

Vad gött det är att slå ner baken  i soffan efter ett pass på gymmet (en trött bakdel). Idag har vi träffat föräldragruppen på sjukhuset. Det är så kul att se att dom små har glädje av varandra. Var på BVC också, M har gått upp 400g på två veckor. Det lilla matmonstret.
Sitter och slötittar på Christine, snacka om pinsam donna!!! Hi, hi men kul.
Väntar på mina grabs. K har tränat han med och M har vart hos farmor och farfar. Vi ska äta hemmagjorda hamburgare *mumma*.

Helveteskupefläkten i bilen gick sönder när vi åkte till sjukhuset idag och gissa vad en sådan kostar :-) över 600 kr, just vad man vill lägga pengar på. Plus att det tillkommer montering :-). Skitbil!!!
ÅÅÅÅÅÅ vad jag har ett starkt behov av att köpa mig något men jag ska ju inte göra det förän jag har gått ner en del i vikt. Då blir det roligare än aldrig förr och köpa kläder :-) :-). Och jag har kommit igång nu, känns super.
Nu ska jag slänga upp bena på soffan en stund.
Ha en bra kväll!! Kram 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja att sjunka ner i soffan efter träning är verkligen toppen :) dock känner jag redan nu hur träningsvärken börjar smyga sig på... haha... så går det när man inte tränar regelbundet...
Sov så gott sen!

2008-03-13 @ 21:13:13
URL: http://myzjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0