Måndag o trött!!

Mina grabbar gav mig ändå sovmorgon idag men 8.15 kunde jag inte sova längre. Igår kväll när jag och K  satt och tittade på film så ringer dom från jobbet och säger att det var total kris och att dom var utanför mig och undrade om jag inte kunde hoppa in och jobba ett par timmar. Vad gör man??? Det var bara slänga på sig ett par skor och springa ut. Men men det blev ju lite pengar i alla fall och det var verkligen kris vill jag lova. Idag börjar mitt livs viktigaste tävling men jag säger inte mer om det just nu. Var så sjukt godissugen igår men jag höll mig, men det är verkligen inte lätt. Målade även lagningarna i taket uppe i vårt sovrum igår så nu kan jag nog måla hela taket efter frullen. Skönt attdet äntligen händer något här i huset. Har stått i princip helt still sedan vi flyttade in och det måste ju vara över en månad sedan.
Nu ska vi äta frukost här.
Massor av kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0