Kväll!!

Mycket dålig uppdatering här idag. Beror på att vi har vart mycket aktiva idag. På fm var mamma här och tapetserade i den lilla "smutten" i hallen där vi ska ha datorn och jag monterade ihop den fina, röda hurtsen som vi ska ha under skrivbordet, Sedan åkte K iväg en sväng till jobbet och jag och Erica åkte iväg och köpte mat, Sedan tog jag och hon en promenad i det fina vädret och efter det åkte vi till Mio, Norlanders och en sväng till stan. När vi kom hem så målade jag och K färdigt sovrummet så nu ska bara golvet och golvlisterna målas där inne innan vi tar itu med M:s rum. Här är vi inte arbetslösa vill jag lova. Tack söta Erica som har lekt med M hela dagen. Du är en pärla.
Nu ska jag ta mig en dusch och gå och lägga mig.
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0