God (snöig) morgon!!

Då var snart den här påsken slut och det verkar som det har snöat inatt. Helgen har vart full av god mat och godis vilket syns på vågen om man säger det så men, men jag skyller på påsken.
På påskafton blev det en promenad med Erica i det fina vädret på morgonen och påskmat hemma hos mina föräldrar på em.
Igår hade vi Maria här på morgonen och vi tittade på skräckfilm. På em tog vi en promenad hem till K:s mamma och pappa och åt god mat och på kvällen jobbade jag några timmar och sedan klämde vi en film när jag kom hem.

Idag ska vi nog ta en sväng ner till Snapen och gå tipspromenad (om  K har vaknat vill säga). Sedan får vi nog ta och städa här hemma. Kanske blir en sväng till gymmet om dom har öppet.

Det luktar nu som om M har något att bjuda mig på så jag får avsluta här. Bjuder på lite bilder från helgen snart.

Ha en bra Måndag (Söndag)!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0