God morgon soliga Mariestad.

Det här vårvädret är hu helt fab, blir så lycklig. Sitter just nu och äter frukost framför vakna med the voice. Det måste vara ett utav dom bästa tv programmen som existerar, enligt mig då.
Sitter och funderar på vad jag ska göra med M när jag tar mig en dusch. Förut kunde jag sätta honom i babysittern men nu tycker han inte att det är kul. Kunde ju ta med mig honom in i duschen men jag gillar ju att ducha varmt.....dagens ilands problem.
Ska gå till öppna förskolan med Camilla och Noah.
Nu kiwi sen dusch så är vi redo för dagen. Jag tar nog  med mig honom in i duscen ändå han älskar ju vatten.

Ha en underbar dag!!


Liten gobit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0