God morgon soliga Mariestad (igen).

Supertrött idag eftersom jag har haft en grinig son inatt :-( Det är tur att han är så söt för han kommer undan ändå
:-)
Underbart soligt väder idag och smoothie till frukost gör mig glad. Var ute och sprang en sväng igår (sveriges sämsta kondis dock) men såg en råtta, blev rädd och sprang hem, typ. Undrar vem som blev räddast, jag eller råttan.
Sitter och tittar på vakna med the voice. Det är det enda som är bra med att M envisas med att vakna så tidigt. Efter reprisen av "days" ska jag och M ta en solskenspromenad. Snacka om förvåning igår när jag skulle gå ut och springa då det snöade ute. Ser man ju som tur ingenting av idag. Idag är detvår igen.

Tror att jag ska åka och träna när Kristian slutar kl 13. Nya livet igen!! Har hittat en coatch i min söta vän Erica, får se om det fungerar. Nolltolerans på snask är det som gäller nu.
Blir så lycklig när solen gassar mig i nacken.
Nu ska jag se om M vill sussa en stund i soffan med mig.
Ha en fantastisk dag!! Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Coatch var ett nytt begrepp. Nu får de nog uppdatera Svenska akademins ordlista. =) haha Gött att du såg en råtta. De är ganska äckliga faktiskt. Nu ska jag fortsätta skriva på mitt exjobb. Puss o hej!!!

2008-03-06 @ 12:24:28
Postat av: Jessica

ojoj, så kan det gå när huvudet inte är riktigt vaket :-) puss på dig

2008-03-06 @ 18:41:50
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se
Postat av: The coatch ;)

Kunde inte låta bli... =)

2008-03-06 @ 22:05:35
URL: http://frogsandprincess.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0