Glad Påsk!!

Idag är det en riktig tröttisdag vill jag lova och mitt huvud känns som om det skulle vilja avlägsna sig från min kropp *gnäll*
Jag och Melvin har vart ute på en promenad, var och handlade och gick upp till mamma och pappa en sväng. Inget vidare promenad väder idag inte. Åååå vad jag längtar efter semester. Jag vill åka till något varmt ställe och slappa på stranden. Måste prata med K om att kanske ta en restresa, antingen nu i vår eller till hösten kanske. Snart kommer Erica hit och tittar på Gossip girl med mig.

Känner att jag har en dålig dag idag så förlåt alla mina nära och kära om jag är a pain in the as idag (och igår med för den delen).
Ikväll ska jag jobba, det är ju också en kul fredagkväll. Då har jag jobbat åtta dagar i sträck. Men imorgon blir det ledigt i alla fall. Nu ska jag ta ett par alvedon, sluta gnälla och fortsäta plocka här hemma.

Ha en underbar helg! Glad Påsk och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0