Fredag = jobbhelg :-(

Idag var det en riktigt trött Jessica som klev upp kl 7 för att göra välling. Tur att vakna med the voice finns och kan rädda min morgon. Idag blir det unga föräldrar för mig och M ute på Pärlan och efter det så åker vi till Skövde hela familjen. ÅÅÅÅÅ vad jag skulle vilja ha ett par nya jeans.
I helgen blir det jobb som gäller både lördag och söndag känns sådär om jag säger det så.
När jag var på expert häromdan så hittade jag en mobiltelefon som jag kärade ner mig i.
Det var denna skönheten


Vil ha, vill ha, vill ha!!!!
Men jag får nog drömma vidare, men fin var den.
Skull även vilja ha en ipod då min mp3 inte är riktigt som den ska. Den tar bara hälften utav minnet sen säger den att minnet är fullt fast det inte är det....grrrrrr!!!
Känns som den lilla killen i mitt knä kanske har lite feber. Det skulle inte vara bra idag när vi har mycket på shemat.
Ha en jättebra fredag!! Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej!
Hoppas att ni hade en mysig dag igår. Fick hoppa över Pärlan igår, men det förstod du nog. =) Mycket som händer just nu, kan ta det någon dag när vi är ute och går! Imorgon är det ju sim. Ska bli roligt. Ska vi ta sällskap dit, vet inte riktigt vart det ligger. =) Hoppas att du får en mysig helg! *kram kram*

2008-03-29 @ 07:42:41
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: Camilla

Svar: Hej hej! Tråkigt att du inte kunde vara med och bada i söndags, men det är ju bad fler gånger nu framöver. =) Hoppas att helgen har varit bra! Kanske kan ta en promenad i veckan? Ska du till Pärlan imorgon? *kram kram*

2008-04-01 @ 08:31:43
URL: http://camc.blogg.se
Postat av: Camilla

Men då får jag nog säga att din muffins lät mycket godare. =) Roligt att ni ska med. =) Ska vi gå tillsammans vid kvart över tio? *kram kram*

2008-04-02 @ 07:38:16
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0