Fredag = helg :-)

Sååå skönt att det är helg igen. Inget jobb för mig den här helgen så jag ska bara vara hemma och softa. Imorgon kväll blir det kalas i Äskekärr. Nolltollerans och tårta går inte ihop, Hmmmm!!! Gör mitt bästa för att låta bli. Idag har vi vart på Pärlan, blev pastasallad idag. Jättekul att träffa alla tjejerna (två blivande pappor var också där) och barnen igen, har ju inte träffat dom sedan i höstas och även fast jag i princip är äldst med mina 23 år så är några av dom redan inne på Nr 2.  En utav killarna som där gick i min klass på högstadiet, kul att se att lille Jimmy ska bli PAPPA!!
Skrutten ligger och sover ute i vagnen och när han har vaknat och ätit gröt ska vi promenera till Oxen och hälsa på K och handla frukt till fruktsalladen som jag ska kalasa på ikväll. Ska gå och hälsa på Erica på jobbet också.
Vart tog solen vägen?? Hoppas att det blir fint i helgen så jag kan pilla i trädgården.
Nu ska jag sträcka ut mig på soffan en stund.
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jimmy?! Vem är han ihop med?

2008-03-07 @ 18:28:41
URL: http://frogsandprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0