Brrrr!!

Känner mig riktigt ruggig!! Känns som det är kallt här hemma. Har blivit en ganska lång promenad idag, till och från sjukhuset. Idag åt vi fisksoppa. Jag äter ju egentligen inte fisk men det var ätbart men det var också det enda.
Just nu sitter jag och tittar på första avsnittet av The Starter Wife. Verkar vara en kul serie. Och inte så mpnga avsnitt heller, det gillar jag.
ÅÅÅ vad jag skulle vilja krypa ner under täcket och äta helnöt men det tänker jag verkligen inte göra. Inte äta helnöt i alla fall.
Jag vill verkligen inte åka och jobba ikväll men det är ju bara tre timmar så det är bara att härda ut. Det värsta är ju att plutten sover när jag kommer hem.
Nu ska jag krypa ner under täcket :-).
Ha en bra Fredagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0