Vilka dagar!!

God Lördagmorgon! Här har vi lämnat två toktrevliga dagar efter oss. I Torsdags blev det en heldag i Göteborg. Först lite shopping. Fick med mig lite hem (kors i taket), ett par ROSA jeans, svarts shorts och en bikini (ännu större kors i taket). Måste säga att den inte var så jätte smickrande på min kropp men den var så fin och ingen bikini är bra på mig ändå  :-(  en svart  sopsäck vore nog bäst :-). Men, men nu ser jag ut så här den här sommaren och det är inte så mycket att göra åt det just nu utan ge gärnet inför 2009 :-). Åter till Göteborg.

Sedan blev det Liseberg. Lagom varmt, lagom kö = perfekt dag på Liseberg. Modiga jag åkte Balder men det vet jag inte om jag gör om. Melvin var hur glad som helst hela dagen och vi hade jättekul. Hade även sällskap av Elin och Samuel.


Sagoslottet var mysigt.


Vem är du??


Melvin åker bil med pappa.


Melvin och Elin



Igår tog min lillasyster studenten. Synd ara att vädret i Skövde var helt bedrövligt igår, regn, regn och åter regn. Men vi hade en trevlig dag ändå.  Något som gjorde min dag ännu bättre var att min söta vän Eleonor helt plötsligt stod på mammas och pappas altan. Hon har vart på Nya Zeland sedan i September och skulle inte komma hem förens tidigast i September vad jag hade hört men nu är hon äntligen hemma (för ett tag) :-). Saknat henne massor!!


När kommer min monster moster???


Min söta syster.





arna.


Erica och Michelle.

Nu ska vi göra oss redo för en ny dag här. Ska troligtvis bl.a. åka och hämta plattor till vår uteplats. Ha en underbar helg.
Kram Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0