Sängen ropar!!

Tror att jag ska gå och lägga mig snart, bara te en dusch först. Idag har vi haft en fullspäckad dag här. På fm var vi på öpna förskolan och det var mysigt som vanligt.
Efterdet promenerade vi tillbaka till stan och åt sallad på Bistro, jag, M, camilla och Noah. Efter en sväng på stan gick vi hem till Erica en sväng för lite mellis för killarna. Sedan gick vi hm till oss allihopa och myste i solen. I kväll tog vi våra cyklar ner till hamnen för att äta glass. Det var jag, K, M och Erica.
Ikväll har jag legat på sängen och tittat på frusna män söker kärlek.
Nu ska jag skutta in i duschen.


Melvin och söta lilla Astrid leker på öppna förskolan idag.



Melvin och Noah på Bistro.

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0