God Onsdag morgon!!

Ännu en underbart solig dag utanför fönstret :-). Har verkligen inte haft varken tid eller lust att sitta och blogga dom här fina dagarna. Sitter just nu och tittar på vakna med the voice. M ligger och sover en liten fm. nap. Idag tänkte vi gå till öppna förskolan en sväng eftersom dom snart stänger för sommaren. Helgenoch början av veckan har vart mysig med cruising, middag hos mina föräldrar och flera besök på stranden. Har jättesöta bilder från när vi var på snapen men dom tänker jag inte visa här eftersom det är en liten nakenfis med på bilderna och det finns ju sjuka människor där ute som faktist tänder på sådant. Men himla söt är han. Har även jobbat kväll söndag och måndag. Igår var jag och tittade på min brors lägenhet och även min söta vän Erica har flyttat in i sin lägenhet i veckan....blir sååå mysigt!!
Nu ska jag göra ett ryck här hemma innan vi ska knalla iväg.
Ha en bra dag i solen!!


Grabbarna på cruising


Jag plockar blommor på en härlig promenad vid ån.


Chillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0