God morgon onsdag!

Här har jag och M just ätit frukost/mellis. Gårdagen var jobbdag 7-16 och sedan åkte jag för att hämta M hos farmor och farfar.
igår kväll var jag ute och åt grekiskt med mina söta vänner och klasskompisar från gymnasiet, Eleonor, Johanna och Angelica. Det var gott och mysigt. Efter det blev det Buff till dom stängde vid elva. Tack för en trevlig kväll tjejer. Vi planerade ihop en grillkväll på Tisdag och då lyckades vi även få med oss Lisa och Lizette :-) Är så kul att träffa mina underbara tjejer från gymnasiet. Saknar dom massor och vi får passa på nu för snart drar vissa vidare igen (lilla jag stannar kvar). Idag åker jag och Kristian till Örebro eftersom han ska operera sitt knä tidigt i morgonbitti. Kommer vara ifrån M i ett helt dygn (känns piss helt enkelt) men jag känner att det är nödvändigt för det skulle bli aldeles för lång väntan för honom imorgon. Han har det bättre med sin mormor och morfar då. Så nu ska pussa och krama på honom extra mycket idag!!

Nä nu ska vi packa och göra oss redo för Onsdag!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0