God kväll!!

Ligger här i soffan och väntar på att K ska komma hem från fotbollskväll (nu e han utanför dörren) ikväll har jag softat i soffan och kollat på dom frusna grabbarna från norr, Blev ingen vidare Love om man lyssnar på eftersnacket. Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag. Idag har jag och mamma vart och hjälpt min bror i lägenheten och sedan har vi hämtat plattor. Har även vart på Torsö och firat min kusin som även hon tog studenten igår.

M har haft svårt att somna ikväll. Somnade bara om jag satt vid sängen och sträckte in handen mellan spjälorna och klappade honom på ryggen :-), min goe lille plutt.
Nu har jag läst alla bloggar och kan lungt krypa ner i sängen :-).
Sov så gott!!





Vår lilla familj.

Kommentarer
Postat av: Erica

Sött!! De där åkte jag med William förra sommaren. Härligt att få åka de där tycker jag :D Kaninresan är så fin. Pöss

2008-06-14 @ 23:49:21
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0