Dax för ett inlägg kanske....

Då var det typ en vecka sedan jag lämnade spår här....standard.....typiskt mig. Har så mycket att göra känns det som men är ju ändå ledig den här veckan. Sedan jag var här inne senast har ju jag och K hunnit åka till Örebro där han opererade knät (vilket verkar ha gått bra). I Örebro bodde vi på hotell och var ute och åt supergod mat bara han och jag. På torsdagen följde jag K till Capio blev en skön morgonpromenad för mig då han skulle vara där 7.15. Gick tillbaka åt frukostbuffe och kröp ner i sängen igen och somnade om :-), tog en lång dusch och lyckades köra bilen till sjukhuset. Sedan blev det stan för mig tills jag trodde att mina fötter skulle trilla av. Blev en hel del shopping. Så skönt att bara vara jag, utan en enda annan vilja. Förutom en hel del kläder så blev det en hel del småsaker till huset också. Sedan blev det bilen hem med en spyfärdig K.
Midsommarafton blev lugn eftersom K var trött och hade ont. Jag jobbade till 16.00 och sedan åkte vi hem till mamma och pappa och åt god mat. Kvällen spenderades i soffan med en film och vi la oss tidigt, en mycket spännande kväll :-).

I Tisdags var jag och simmade på morgonen...gud så skönt. Det var nog 1,5 år sedan jag gjorde det. På kvällen var jag hemma hos Angelica tillsammans med Eleonor, Lisa, Lizette och Johanna. Mina söta tjejer från gymnasiet. Avgudar dessa underbara människor och saknar dom massor :-(. Dom har betytt så mycket för mig och har absolut vart med och format den människa jag är i dag. Tack för att ni finns!!! Synd bara att inta alla sötnosar kunde komma Det blev dod mat i massor och väldigt blött om jag säger det så :-) vilket jag inte är riktigt van vid nu för tiden :-). Kladdigt blev det också då Eleonor lyckades trampa barfota i hundbajs HA, HA, HA!! Tittade på dansfilmer och hade kul åt våra klumpigheter. Promenad hem med Eleonor och Johanna kl 2.00.

Klev upp ur sängen kl 11.30 igår och åt frukost i form av taibuffe. Fikade med Eleonor, Camilla och Noah på Mumma.
Även idag har det blivit ett besök på Mumma med Eleonor, Stina, och Johanna. Imorgon åker Eleonor till Norge *snyft*.
Ikväll har jag och Erica tagit en promenad (här har du ett inlägg).

Här kommer lite bilder från veckan som gått:


Här var jag och Kristian och åt mat i Örebro. Helt sjukt gott och vi var så mätta så vi knappt
orkade gå hem. Verkligen att rekomendera.


Kristian njuter (lite stressad av att fotbollen börjar snart ;-) )

       
Sjukt god avslutning på en underbar middag.


Johanna, Lizette och Lisa hemma hos Angelica i Tisdags.


Angelica


Puss på dig Noah!! Melvin bjuder på en puss inne på Lindex igår :-)


Melvin och Eleonor fikar på Mumma.


Noah.

Nu ska jag hänga tvätt och sedan blir det sängen tror jag. Håller på och läser Brunstkalendern av Emma Hamberg, mycket bra bok än så länge. K ligger och snarkar i soffan så han behöver nog inta sängen han också.

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: erica

Härligt =)

2008-06-27 @ 16:41:06
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0