Ofrivillig bloggpaus!

Har haft datorn på lite rensning av skit och virus så nu går den mycket snabbare. Skönt. Idag har jag jobbat (igår kväll också) men nu ska jag vara ledig till Fredag kväll. Gött då dom säger att det ska bli fint imorgon. Nu har i äntligen börjat med Melvins rum. Det är bara fondtapeten som ska upp och det ska vi förhoppningdvis göra imorgon :-). Sedan ska golvet målas vitt såklart och det behöver ju härdas i två veckor innan en liten prins kan flytta in.

I Lördags hade vi trevligt besök utav Erica och Per, Tack ska ni ha!! I söndags blev det Loppis hos Jula BK. Blev en hel del fynd om jag får lov att säga det själv. Visar lite efter hand. Nu ska jag gå ut och ägna mig åt lite blomsterplantering.
Nu har vi äntligen fått vår efterlängtade brevlåda från Bruka. Kristians föräldrar hittade den i Lidköping. Ingen mer blöt post gud så skönt ;-).


Den här snygga :-) radion pryder numera vår bokhylla. Skit snygg enligt mig och helt gratis :-)

Kram Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0