Torsdag morgon!!

Hälsostatus jag = hyfsat, Hälsostatus Melvin = bra, Bananas ;-). Vi ligger och myser i sängen fortfarande, har en liten misstanke att det vankas frukost på sängen för min del :-) Me like!!
Idag ska vi som sagt till BVC och ikväll ska jag till det sk, jobbet igen och gå bredvid. Hoppas att dom har mer att göra ikväll för annars blir jag tokig,

Imorgon ska jag och mina grabbar åka till Kristians bror och hans familj i Jönköping. Kristian ska träffa en läkare där som ska titta på hans knä.
Nu kommer det frulle!!
ha en toppenfin dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att ni mår bättre nu. Hoppas att Melvin har växt nu när ni ska till BVC. Vi ska dit imorgon. Ska bli spännande och se. Urban vägde sig tillsammans med Noah i helgen och då vägde han nog 6 kg. Och det känns! =) Ska vi ta en promenad någon dag. Vara lite extra hurtiga. =) *kram kram*

2008-02-28 @ 09:15:57
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0