SOL!!!

Solen skiner helt underbart ute, synd bara att det blåser. Jag och Kristian försökte oss på en fika ute förut men det var lite väl kyligt. Besöket på BVC gick bra, plutten väger hela 7 kg och var 64 cm lång. Godingen blir stora killen. Men han är ju ändå ganska liten för att vara sju månader, vi får ha en bebis länge :-).
Har nyss suttit i rolig telefonkö till försäkringskassan. Det var över 100 personer före mig.
Usch jag bävar för att åka och jobba ikväll. Har absolut inte lust med det men, men.
Nu får jag nog ta och packa lite för Kristian ska vara hos läkaren i Jönköping kl 10.00 imorgon så det blir till att åka tidigt. Blir kul att få se Melvins kusin Felicia (skulle vart födda med en veckas mellanrum).


image7

Melvin och Felicia hemma hos farmor och farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0