Måndag o trött!!

Idag har det vart full rulle hela dagen som vanligt. Ägnade som sagt fm åt lite trädgårdsarbete och em spenderade vi i skövde. Vi fick sällskap av Maria där, trevligt. Blev smaskig men sen lunch, en söt jacka till Melvin och lite annat sköj! Kom nyss hem och ska snart gå på kvällspromenad med Erica. I natt ska jag och Maria gå på bokrean hur jag nu ska orka det....hoppas dom rear ut brunstkalendern av Emma Hamberg.

Jag har börjat jobba lite extra när Kristian är ledig så imorgon ska jag gå bredvid i en ny grupp som ska slås ihop med vår hemvårdsgrupp i April. Får se hur det blir. Dom hade ont om vikarier och jag har ont om jobb när jag kommer tillbaka.
Nu disk, blääää!!!
Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0