Kroppen vill sova nuuuu!!

Jag är sååå trött men jag vill verkligen åka till bokrean ikväll så jag härdar ut. Har just nu en liten paus i diskningen eftersom jag hatar att diska. Blev en blåsig promenad med Erica förut brrr!!

Är så trött på min vikt och vet inte vad jag ska ta mig till med mig själv. Kan verkligen inte låta bli att småäta och snaska godis. Jag skäms så fruktansvärt för min superdåliga karaktär.
Försökte hitta en vårjacka idag men helt hopplöst var det. Vil bara gråta högt i affären, klä mig i en säck och gå hem och krypa kångt ner under täcket.

ÅÅÅÅÅÅ vad min säng ropar på mig!!! Men disken ropar högre.
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi får ta oss i kragen båda två. De sägs ju vara lättare när man är flera. Vad säger du? *kram kram*

2008-02-27 @ 10:14:00
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0