Jobb eller vad kallas detta???

Ja, idag har jag då vart och gått bredvid i en annan hamvårdsgrupp och dom hade verkligen inte mycket att göra om man ser till hur dom riktigt går på knäna i den gruppen jag brukar jobba i. Det kändes inte som jag gjorde någon nytta kan jag inte påstå. Det känns inte bra att en grupp ska slita så hårt medan en annan grupp inte har på långa vägar lika mycket att göra, men vem vet dom kanske har mer att göra i vanliga fall....
Nu ska jag ta mig en dusch för vi ska fira min farmor som fyller 75 år idag.
Det blev allt lite böcker inatt men idag är jag trött och fortfarande förkyld.
Sitter och lyssnar på Lucky Star med Johnsson & Häggkvist. Riktigt bra låt för att vara Carola men jag tycker inte om den låten dom hade med i Melodifestivalen. Men den här är skön!
Nu ska jag ta en varm dusch!!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej. Vilken fin blogg du har skaffat. Den måste jag ju följa frenetiskt nu så jag inte missar något. Just nu sitter jag och kollar på Gossip Girl. Det måste vara nåt av det bästa som gott, eller det kanske var att ta i men det är bra. Men inget slår ju Greys Anatomy. Imorn blir det skola och jobb. Fan va effektiv jag är. Puss puss

2008-02-26 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0