God Morgon Måndag!!

Idag är vi lediga hela familjen men vi ska åka till Skövde vid ett för Kristian ska göra ultraljud på sitt förbaskade knä som aldrig blir bra (han skadade sig på fotbollsplanen i Maj 2007). För övrigt är jag på ett uselt humör idag. Dels för att min kära sambo totaldissar att jag skaffat mig en blogg. För en hobby som inte innefattar en boll kan ju aldrig vara något att ha. Men jag skiter i den surfisen :-). Nä på sämst humör är jag för att jag vaknade med huvudvärk då både jag och skrutten är förkylda, kan därför inte träna med min mamma på fm som jag hade längtat så efter.

Ska nog ta och idka lite trädgårdsarbete i solen istället. För den som inte vet blev vi nyligen med hus. Vi har därför en trädgård som längtar efter lite omvårdnad. Men först ska jag äntligen hänga upp gardiner i vardagsrummet.

Gå ut i vårsolen och NJUT!!!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0