Energi!!

Min lille kille har hur mycket energi som helst och är sååååå utråkad för tillfället. Helst ska man sitta och hålla i honom hela tiden (kan sitta själv men välter med jämna mellanrum) längtar efter att jag kan sätta honom utan att behöva bekymra mig för att han tippar och slår huvudet i hela tiden. Och ligger han på golvet så rullar han runt som en tok och flyttar på sig så fort .Han kan inte krypa men lyckas ändå flytta sig hela tiden och jag har inte sett hur han gör :-).
 Men efter alla tokigheter blir man såååå trött!! Nu ligger han och sover här bredvid mig i soffan.

Mamma älskar dig mitt gull!!

  

Efter nap och mellis ska vi gå på promenad.

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja ibland så =)
Nej men det är månadens erbjudande i februari så jag var tvungen attt passa på så jag sparade 50 kr! :)
Myskille!!
Puss

2008-02-27 @ 15:51:37
URL: http://frogsandprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0