Behöver en hobby!!

Är just nu hemma och är mammaledig med min underbara och högt älskade son men  är i desperat behov av en hobby. Något som kan utövas på hemmaplan, den tiden på dygnet man hinner med (läs även orkar) och som bara är mit,t hmmmmm! Jo men varför inte en blogg.
Har tidigare lovat mig själv att jag jag aldrig skulle skaffa mig någon blogg för det är bara för folk som inte har något bättre att göra med sitt liv men jag tar absolut tillbaka den tanken. Och okej, okej jag erkänner jag är en bloggknarkare.  Har fem bloggar som jag måste läsa dagligen och några till som jag kollar då och då. Har nu antligen fattat att det verkar ganska kul.
Testade facebook men nappade inte...
Så här tänker jag nu skriva av mig lite varje dag (eller nästan) och skänka små bitar av mitt liv.
Men nu sängen, eller i alla fall snart.

Kommentarer
Postat av: Erica

Heeej! Yeah då kör vi med våran nya hobby!! =) Love u! Puss

2008-02-25 @ 17:30:30
URL: http://frogsandprincess.blogg,se
Postat av: Camilla

Så du har skaffat dig en blogg. =) Läggs till på favoriter direkt. =) *kram kram*

2008-02-27 @ 10:10:54
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0