Nu blir det natta!

Jäsp!! Nu ropar sängen på mig kan ju tyckas tråkigt enfredagkväll men vissa ska ju jobba 7.00-16.30 imorgon och kräver därför sin skönhetssömn. Filmen var lika bra idag  i och för sig hade jag inte trott något annat. Som jag sa när jag hade vart och sett den på bio så är det en riktig må bra film som lämnar efter sig en skön, varm känsla i kroppen. Så nu ska jag ta med mig den känslan upp i sängen och drömma fluffiga drömmar :-). Vi upptäckte  idag att Björn och Benny gick att skymta i filmen, det missade jag när jag såg den på bio (kan ju hända att jag fick en liten hint från Kristian).

Imorgon ska jag jobba som sagt och på kvällen blir det middag hemma hos Kristians föräldrar. Johan och Felicia kommer och det blir ju trevligt för dom har vi inte träffat i jul.

Måste bara visa en fin bild på Samuel från julafton.


Samuel hade lite dålig koll på årstiden.

Sov så gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0