Lugnet råder!!

Det är så lungt här hemma. Jag slappar i soffan under en filt och Melvin sitter och myser framför Beethovens femma. Kristian var tvungen att jobba några timmar men han borde komma hem snart.  Tror att jag ska slänga ihop en Carbonara nu så vi hinner äta lite innan  vi åker hem till lillebror och hälsar på.

Har ju inte berättat om den goda nyheten här hemma just nu, jag har blivit § 2:5a vilket betyder att kommunen är skyldiga att ge mig ett jobb. Vad jag vet just nu så har jag 60 % i januari men dom har inte räknat på hur stor tjänst jag ska ha så vi får se efter helgerna. Men det är så skönt att äntligen ha ett fast jobb (i kommunen i alla fall).

Ha en mysig Annandagskväll!
Kram



Våran julgran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0