Ledig :-)

Ser fram emot mina tre lediga dagar nu. Det har vart en otroligt seg dag på jobbet som bara har släpat sig fram lååååångsaaamt. Jag och Kristian passade på att äta smaskig lunch på statt i alla fall.
I em har Kristian och Nonne äntligen satt upp våran tv på väggen och det blev riktigt bra. Jag känner att det blir tidigt i säng idag för den här veckan har sugit ur minsta lilla gnutta energi ur min kropp med allt jobb och julfirande.
Imorgon ska jag, Elin och Melvin åka till Skövde. Jag hoppas på att kunna hitta något fint till Nyårsafton.

Nu har jag kommit fram till att vi ska åka ut till sommarstugan och hämta ett gammalt klaffbord och måla och ha som matsalsbord då jag har kommit till insikt med att mitt egendesignade bora ALDRIG lär bli färdigt.Men jag har inte gett upp tanken på mina ärtgröna stolar. Dom bara ska jag ha!!!!
Är ute efter ett vitt vitrinskåp och jag tror att detta Från Jysk skulle kunna fungera men då måste jag byta ut knopparna. Tror att jag vill ha vita i porslin.


Det blir dog det för mina pengar jag tjänat helgerna den här veckan.
Ha en skön kväll!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0