God Fortsättning!!

Hej igen alla mina vänner! Nu är jag tillbaka och det har sugit på tok för mycket i min bloggtarm för att jag ska kunna plocka bort bloggen.

Här kommer lite julbilder från oss.


Melvin, Andreas och "Andreas Erika" bakar pepparkakor hemma hos mamma och pappa.


Jag och lillasyster Erica mitt i baket.

Julafton


Melvin, Kriestian och tomten ute hos min Morfar och Birgitta på Torsö.


Mina killar öppnar julklappar på Torsö.


Melvin och hans morfar.


Melvin och gammelmoster Lena hemma hos Ann o Nonne.


Samuel, Elin och Niklas.


Melvin, Josefin och Johanna


Tomten hemma hos Ann o Nonne.


Melvin och Samuel spelar med Melvins nya klubbor.

                                                                            Juldagen


Snyggingen själv hemma hos mamma och pappa.


Jag visar mamma min snygga klocka som jag fick av Kristian i julklapp. Min snygga T-shirt är ochså från honom.

Vi har haft en FAB jul (om man bortser från när jag jobbade) med massor av fin julklappar. Vi måste ha vart väldigt snälla i år om jag säger det så.... Så tack all underbara i vår omgivning för en fantastisk jul!!!!
Idag blir det en lugn dag hemma och kanske en fika hos Andreas och Erika.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0