God morgon!!

Sitter just nu och äter frukost med tända ljus o regnet bara öser ner, mysigt just nu men jag vet ju att jag måste gå till jobbet i det :-(. Det är nog första gången som jag bloggar innan jag går till jobbet, Måste ju försöka kompensera att jag vart så dålig på den här fronten.
(Fattar inte varför jag inte kan få bort den feta stilen)
Igår var ju jag och Mamma på Mamma Mia och jag säger bara MAMMA MIA!!!!!! Vilken sjukt bra film, en riktig må bra film. Kändes som jag satt med ett fånigt flin hela filmen och nu gör jag det igen när jag tänker på den :-). SE DEN!!!!!!





   
Sjukt bra film!!!!

Nä nu ska jag äta upp min frukost och ge mig ut i regnet.
Ha en bra dag (så bra en Måndag kan vara vill säga).
Kram!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Visst är den underbar. Jag får det där flinet jag med nu när jag tänker på den. =) kram kram

2008-08-18 @ 08:11:38
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0